Follow me on Facebook Follow me on Twitter

Thursday, December 30, 2010

kata pembuka Bicara :)

1st of all, saya nak ucap terima kasih kat kawan2 specially my ⓟⓔⓝⓖⓤⓘⓝ kerana support saya untuk mengCreate blog ni. ini kerana sebelum ini saya sangat malas untuk menulis since form5(time tu suka buat short story) tapi melihatkan kawan2’s blog, and saya rasa “okay, its cool and nak buat gak”. Haha.

[+/-] show/hide this post



Memandangkan ini adalah my 1st post , so for sure this is my pendahuluan for my blog. Let me introduce a little bit bout myself. My name is Ismail Putra Aidil Adha bin Mohamed Hanafiah(sangat panjang kn nama ?)haha. I asked my mom why my name is so so long? Then my mom said saat ku dilahirkan di Hospital Banting, my dad nak letak nama ismail but my mom nak letak aidil adha,maklumlah lahir during raya haji.aha. so dipendekkan cerita afta bergaduh baling pinggan(LOL jk) my grandma cantumkan both nama with putra and tercipta lah ISMAIL PUTRA AIDIL ADHA. Yeahh that’s me!! Seyes nih. 

I think that’s enough for my pendahuluan .this is just a trial  this blog is under construction.
Hahaha.

THE END

0 lυaнan нaтι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...