Follow me on Facebook Follow me on Twitter

Monday, August 1, 2011

anak dara sebagai juadah berbuka?

jeng jeng jeng!! betol ke? ahaha. time nak berbuka tadi, aku ajak member pergi bazar ramadhan memandangkan kedai makan tutup untuk sehari dua ni. sesampainye di bazar, banyak makanan da habis, ada yang da tutup gerai pon. cepatnyeeee tutup dorang nih. nak buka pose lambat lagi kot. jalan punye jalan dari gerai ke gerai sambil membawa perot yang lapa nih, aku ternampak 1 kedai jual NASI AYAM DARA. hahah. bukan anak dara okay!

aku pon ape agi terus beli lah. tengok nama makanan da buat aku makin lapa.haha JK. time beli aku sempat tanya akak tu


[+/-] show/hide this post



aku: kak, camana nak tahu ayam ni dara ke x?
akak: *senyum2 malu
aku: *bingung. bayar duit and terus pergi. die sala denga ke ape aku cakp?

time perjalan pulang ke tmpat kerja, azan pon berkumandang. aku da tak pikir ape, lalu buat port tepi jalan and terus berbuka ngn membe. :)

tu ha ayam dara. haha. sedap gak nasi nih sebab gulai lemak ngn sambal die. bila da lapa, mana2 pon leh makan. :D


p/s= camana nak tahu ayam tu dara ke x? =P


6 lυaнan нaтι:

riben putih said...

oooo nasi ayam dara..da selalu dgr.sdp2! hehe

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...

hahaha. tak tahu ape yg sedap,ayam nye ke ape.haha

riben putih said...

ayam tu kut sdp..hehe

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...

jeng jeng jeng. ayam dara kot.mestilah!

riben putih said...

suke ye..esok beli lg! =p

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...

hahah tengkla camana. xleh beli slalu nanti addicted.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...