Follow me on Facebook Follow me on Twitter

Monday, August 1, 2011

beskal yang comel

time ni pagi2 on the way pergi kerja ngn bos, tak ingat hari ape. tapi yang aku pasti ada 1lori rosak kat trafic lite, pergh angin babe. lori da la sebesar alam, betol2 makan 1jalan.nak taknak kene tunggu kete depan kitorang potong dulu lori tu. afta kete depan da potong, aku ngn bos terus xjadi mara and gelak nampak lori tu letak 1tanda emergency, bagi aku sangat comel and aku pon snap gamba.

[+/-] show/hide this post



1st time aku tengok tanda macam ni.lori ganas tapi tanda alahai.comelnye.. sejuk hati aku n bos aku, tak jadi mara maki hamun semua.hehe


so untuk semua pemandu lori , sila sediakn benda2 comel. jgn letak ranting kayu lah, kon lah. bosan,haha


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...