Follow me on Facebook Follow me on Twitter

Tuesday, August 2, 2011

masih bersyukur

semalam aku story aku sahur air suam.haha, untuk hari kedua aku telah bangkit awal sebab kakak aku kejut. bangun bangun sahur, kang lapar pulak. bila aku pikir balik, cam takda beza je sahur ke tak,lapar jugak.hehe cuma dapat pahala lah kalau bersahur *ada halo atas kepala. hehe okay stop merepek!

selepas gosok muka,basuh gigi, aku gagahkan diri aku yang lalok untuk ke meja makan, dari jaoh nampak banyak nye makanan. da duduk , aku rasa cam pelik. kombinasi makanan yang agak kurang sesuai. sup daging, sardin ngn telo mata.


[+/-] show/hide this post



tapi aku tak memilih pon. aku tetap makan gak semua tuu. hahaha.cuma walaupon aku mamai, aku masih ada 1st impression tentang makanan. *aku memang sensitif bab2 makanan ni, lagi2 melibatkan ayam. :D

alhamdulillah aku masih berpeluang untuk merasa semua nikmat ni.. camana mereka yang kurang bernasib baik ? muhasabah untuk diri aku supaya tidak membazir nikmat tuhan.


ape pandang2? nak makan pon tak senang.:D



1 lυaнan нaтι:

Awie Omar said...

Salam Ramadhan dari awieomar.blogspot. Baru follow sini. Dengan ikhlas hati nak menjemput anda untuk sertai game top "BLOGGER" musim 3. Segala yang berkaitan pasal game untuk musim 1 & 2 boleh tinjau kat blog. Senang je caranya nak sertai game ni. Tak perlu buat apa apa entri. Hanya follow blog "Awie Omar" dan komen di mana mana entri dengan menyatakan "SAYA SANGAT MAHU SERTAI BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE". Ganjaran wang tunai akan diberikan kepada johan. Harap sudi la sertai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...