Follow me on Facebook Follow me on Twitter

Monday, March 7, 2011

aaahhhh jelessss!!!!

jeles tengok dorang nih. bukan bercinta tapi... bagi aku tetap nak jeles gak sebab selepas aku baca komen dorang aku rasa cam OMG aku da berumo 20 and aku tak tahu pape, aku tak cukup matang ke untuk tahu semua tu. ni adalah debate2@opinion2 orang2 yang sebaya dengan aku plus some of them are my frens. bile la aku nak dewasa ni asyik cakap benda bukan2 . *sigh
kalau boleh u'all baca la sampai habis semua komen ni and ambik berat apa yang berlaku dalam negara kite.
post ni bukan untuk sokong BN ke ape ke or mana2 party. just untuk kesedaran tentang pentingnya politik. tu je. jangan ada yang terasa ye.
----if kecik sangat zoom la ye, ctrl+(scroll kat mouse tu)








[+/-] show/hide this post























p/s= kite as remaja kan bakal menjadi pemimpin negara suatu hari nanti! teringin nak jadi cam dorang kat atas ni bijak berhujah.



0 lυaнan нaтι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...