Follow me on Facebook Follow me on Twitter

Tuesday, March 15, 2011

iklan cam gini pon ada ??

aiseyhhh kecik beno gamba. klik la gamba untuk die membesa.hehe


untuk lebih lanjut korang tekan la sini. haha
sumber=Adoos


[+/-] show/hide this post




p/s=aku just tunjuk je, korang jangan gatal2 nak join pulak =P


6 lυaнan нaтι:

ezaty said...

haha. lawak gila! tak ada ke urutan untuk orang sedar diri dari buang anak?

amin said...

mcm2 iklan yg leh wat duit..bhy betol

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...

ezaty; kamu buat la iklan tu.haha


amin; besela bukn saje iklan buat duit, iklan buat anak pon ada.haha

tika said...

aku nak urutan kaki...kaki aku da lenguh ni,berdiri je kejenya.....
haha....

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...

hahahaha giler

She's retarded said...

omg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...