Follow me on Facebook Follow me on Twitter

Sunday, January 9, 2011

Basikal termahal wehhhh

aku start belajar naik beskal umo 3 tahun. tayar dua la babe, tak main la tayar tiga.haha disebabkan kebelagakanku, aku telah mendapat parut pertama bermain beskal. beskal pertama aku dulu mountain dew.LOL mountain bike . pas tu aku cam berminat lak basikal BMX,maklumlah handle die boleh pusing2 kan.aku as a budak cam teruja.heee. tak habis kat situ, aku try modified beskal aku sendiri masa tingkatan 3. tukar rim, handle, piring, padle,pakai break disc. aku dulu mat rempit lah tapi versi beskal. tp now beskal tu dlm storee .aha

tapi yang best kat sini aku terjumpa list2 beskal termahal di dunia lah.wow. check it out

[+/-] show/hide this post



1. Aurumania’s Gold Bike Crystal edition
basikal termahal. Hampir semua bahagian diliputi emas 24 karat .
Harga : US $ 144.464.

2. Madone 5,9 SL – Dilapisi emas dan berlian buatan manusia.
Dihiasi 7 berlian (hand made) dan 300 berlian putih. Dijual untuk disumbangkan ke Yayasan Lance Armstrong Foundation Gala.
Harga : $75,000 USD.

3. Litespeed Blade – Kit Bike
Harga : £25,317

4. Celebrity Gold Bike – Needs security guard
dilapisi emas 24 karat
Harga : £4,000

5. Channel Bike – Limited edition
Harga : $28,000 USD

6. Diamond encrusted Enigma Elle Bicycle
Harga : Rahsia

7. Koga Kimera

8. BERU F1 System Factor 001 Bicycle
Harga : GPB 20,000

9. Electric Assist Bicycle by eROCKIT
Harga : $44,000 USD

10. KGS ’Tier3’ Bikes
Harga : $30,000 USD


kalau aku nak beli ni, 1st time kot dalam malaysia aku buat pinjaman bank nak beli beskal kat atas ni.hehehee

p/s= nanti da ada anak ,jangan tunjuk beskal2 ni. kang tak pasal2 pinjam along.hahah





0 lυaнan нaтι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...